Sunday, July 20, 2008

19 july 2008

0900-1100hrs at fuchun warming up..for the competition reporting time 1430hrs..at 1100hrs aku rush gi Night Safari ada food festival..i'm not a cook atau went there to eat..aku gi DEMONSRATE how to play gasing to the visitors who came by to the food festival. aku pakai baju kurung terus daripada rumah..from 1130-1400hrs aku kat sana..dapat lah $70..den rush gi sembawang cc dgn songkok baju kurung samping capal ah..tak sempat tukar...ahakzzz kuar taxi org semua tengok..."mungkin dalam hati mereka berkata dekni apa angin siak dgn songkok baju kurung semua..."aku senyum ah kat dorang jer...ahakzz..nampak uan abg and omar aku gi tempat dorang ah sambil bukak samping songkok...den isap rokok kejap ah...sebatang dua jer...lepas tu naik gi cc...tengok jam dah masuk kul 3..dah report semua ah I/c pagi2 dah handover..pendek kan cerita kita semua kena salin baju..semua cari spot ah nak salin kita gi belakang sekali saling ah...at that point of time i've already feel uneasy i felt nauseous
macam nak muntah...den tiba2 cramp seh fendi nampak aku macam kejong gitu aku tahan nafas pelan try endure pelan2 sakit tu hilang...aku tak panic ah pasal ini bukan 1st time kena gitu..dah salin pakai seluar baju den kita gi waiting area ah..cari pin semua...tengah sibuk nak pin samping kena lagi cramp "dalam hati aku pulak berkata pls not at this time pls god let me finish my performance dulu" aku tahan jer ah...semangat aku dah membara meledak didalam...the cramp keep coming all the way till waiting time ah...during warm up pun aku dah rasa sakit..tahan nafas and relax exactly kat belakang stage semua normal...Alhamdullilah...10 mins jer..dun worry ah dalam hati yang cakap ni..."kumpulan seterusnya KERIS" pun masih maintain lagi sekali duduk jer..sejuk dah badan semua...sampai penonton cakap aku pucat siak.."do i really look sick dengan senyuman terukit di bibir ni semangat bara menyala pun tidak dapat selindung kelemahan di dalam diri ni badi perdana beb..ni bukan comp biasa tak semua org rasa apa yang aku rasa..dia macam stage fright tau susah nak explain...ahakzz... i must admit i've made some mistake during the performance i concentrate sangat on the singing and alhamdullillah we make it lah fellow comrades to the SEMI FINAL...with some ragam mistakes...everybody makes mistake i'm Sorry forgive and forget...now rest and come back for more training...
thanks all who supported us dun mention names..too many of them..I PERSONALLY WANNA THANKS FOR THOSE WHO REALLY CONCERN ABOUT MY HEALTH I'M FINE THANKS AND PLS HOPE I BE OK AND SIHAT HENDAKNYA SEHINGGA MEGA PERDANA 2008 NI HABIS OK LUV U ALL... Terima kasih jawatankuasa maec fuchun kerana memberi ruang untuk kami berteduh..tidak lupa pada semua ahli terutama sekali Tok Juara kita (yed) kerana pengorbanannya bermain dgn kita pendek kata semua ah kaum kerabat baik main tak main semua thanks ah..kerjasama hormat menghormati sentiasa dipupuk dan insyaallah kejayaan akan dikecapi kelak bila tiba masanya.....
aku dah menguap guap ni...katil dah panggil besok update lagi... ON BEHALF OF FAMILI KERIS DAN BALQIS SAYA MEMOHON AMPUN DAN MAAF SEANDAINYA KAMI SEKUMPULAN ADA MEMBUAT APA-APA KESALAHAN YANG SENGAJA ATAU TIDAK SEMASA BERTANDING ATAU SEPANJANG PERTANDINGAN DIADAKAN..JIKA ADA PERTANYAAN SILA LAH EMAIL ATAU MSG SAYA DI SINI OK KALAU NAK EMAIL PUN BOLEH akulahdoc@hotmail.com

budaya disanjung,bahasa dijunjung

No comments:

Pls leave ur comments here