Wednesday, March 4, 2009

3 HARI DAH BERLALU

sudah 3 hari berlalu...pertandingan dikir yang dinanti-nantikan sudah dilaksanakan dengan sempurna dari kerabat Durbar 2 seisi keluarga..kumpulan yang bertanding pun gah semuanya..
antaranya adalah Lagenda Seni Dayung bekas penuntut pelajat ITE bedok ini yang pernah mengegarkan dewan semasa GEMA dikir yang biasa diadakan di NYJC dulu masih menunjukkan belang dan taring mereka..syabas buat mereka..!!
disamping itu juga ada kumpulan TAITEE...members aku ramai jugak main group ni..RUDI,PINKY,BAWANG, IJAT(RAJALAUT) dan ramai lagi yang dah lama tak main comp turut serta juga bertanding..ok apa enjoy lepas kan gian..!!!
bak kata semuanya hebatlah baik kumpulan lama baik baru semua memberi persembahan yang baik..
kumpulan wanita pun beri saingan antaranya ialah SRW..membuktikan bahawasanya kaum hawa juga setanding dgn kaum adam..dgn dinobatkan tukang karut terbaik(KAK JU) beliau seorang tukang karut yang berpegalaman(i saw her 1st time in perdana 93 tengok video)wahduh masih berbisa sih...!!!
Wahana Deksu pula tetap unggul dengan menjuarai kumpulan wanita terbaik...tahniah!!


tahniah bagi semua pemenang..!!
KUMPULAN KU YANG TERSAYANG KERIS MERAIHKAN LAGU ASLI CIPTAAN TERBAIK TAHNIAH BUAT AIDIL AKMAL(TOK JUARA) dan semua yang membantu menjadikan lagu itu yang terbaik..TERIMA KASIH JUGA BUAT 4 KEPALA TERPILIH..BOBc,FAUZI,DYK AND APOK KERANA BERTUNGKUS-LUMUS UNTUK MELAHIRKAN SET DAN HADIAHNYA IALAH KESENIAN TERBAIK..SYUKRAN..!!
THANKS TO ALL YANG CONTRIBUTE IDEAS UNTUK MEMPERBAKI SET PERTANDINGAN TEMPOH HARI...JUTAAN TERIMA KASIH KEPADA SAUDARA HADI SABRI PENULIS LIRIK MASA KINI..TAK LUPA JUGA SEKALUNG BUDI BUAT SAUDARA...
IMRAN,YED DAN WAN ABG ATAS SEGALA TUNJUK AJAR YANG DIBERIKAN..

BUAT ADINDAKU....BALQIS...WELLDONE..U GALS ARE THE BEST...UR TIME WILL COME SOON...PERSEMBAHAN U ALL BERSIH DAN KEMAS I SALUTE THE AWOK2 FOR THE VOICE...KEEP IT UP..!!!JUARA BARU 1ST TIME TAPI BEST...THE REST SEMUA OK...!!! LUV U ALL..!!!

akhir kalam
salam diberi
Piala KGMS
jumpa lagi....

No comments:

Pls leave ur comments here